Retourbeleid
Belangrijk: Lees ons retourbeleid aandachtig door. Er worden geen uitzonderingen gemaakt, aangezien u de algemene voorwaarden op het moment van aankoop heeft geaccepteerd.
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, gelabeld en in de originele verpakking. Je moet ook de kassabon of het aankoopbewijs hebben. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending en de retourkosten.
Om een retourzending te regelen, kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@vermeer-mode.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, ontvang je van ons instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen dit is naar ons centrale magazijn in Azië. Artikelen die aan ons worden geretourneerd zonder voorafgaand verzoek om retourzending, worden niet geaccepteerd. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via klantenservice@vermeer-mode.nl als u een retourzending wilt doen. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending en de retourkosten.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen: Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd (bijv. afgeprijsde artikelen en pakketaanbiedingen)! Artikelen zoals bloemen of planten, op maat gemaakte producten (bijv. speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (bijv. schoonheids- of verzorgingsproducten).
Schade en problemen: Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Terugbetalingen: We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd en informeren je of de terugbetaling is toegestaan. Als dat zo is, ontvang je binnen 10 werkdagen een automatische terugbetaling via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en verwerkt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via klantenservice@vermeer-mode.nl
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt, gelabeld en in de originele verpakking. Je moet ook de kassabon of het aankoopbewijs hebben. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending en de retourkosten.
Om een retourzending te regelen, kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@vermeer-mode.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, ontvang je van ons instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen dit is naar ons centrale magazijn in Azië. Artikelen die aan ons worden geretourneerd zonder voorafgaand verzoek om retourzending, worden niet geaccepteerd. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via klantenservice@vermeer-mode.nl als u een retourzending wilt doen. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending en de retourkosten.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen: Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd (bijv. afgeprijsde artikelen en pakketaanbiedingen)! Artikelen zoals bloemen of planten, op maat gemaakte producten (bijv. speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (bijv. schoonheids- of verzorgingsproducten).
Schade en problemen: Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Terugbetalingen: We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd en informeren je of de terugbetaling is toegestaan. Als dat zo is, ontvang je binnen 10 werkdagen een automatische terugbetaling via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie heeft verwerkt en verwerkt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via klantenservice@vermeer-mode.nl